niedziela, 22 lipca 2012

Ciekawostki o Louisie Tomlinsonie

A teraz kolejne ciekawostki o Louisie :)







1. uwielbia dziewczyny które jedzą marchewki, jak i same marchewki.
2. jest najzabawniejszy z całego zespołu.
3. najlepiej dogaduje się z Harrym
4. jak sam twierdzi nigdy nie chcę dorosnąć, chce całe życie być niedojrzały.
5. jeśli chodzi o dziewczyny to najbardziej zwraca uwagę na osobowość.
6. nigdy nie chodzi w skarpetkach, nosi je tylko jeśli już naprawdę musi
7. lubi nosić kolorowe spodnie.
8. nie śpiewa za wiele w piosenkach chłopaków ale jeśli już śpiewa to wszystkie fanki są wniebowzięte
9. jego ulubioną piosenką jest Look After You - The Fray
10. gdy był mały, lubił biegać i był najszybszy w klasie.
11. Louis jest największym bałaganiarzem w zespole.
12. jego specjalnością jest płatanie figli przez telefon.
13. zawsze "na wierzchu" ma jakiś żart.
14. uważa, że Harry jest kobieciarzem.
15. bardzo lubi taco i fajitas wykonane przez Harre'go



komentujcie :D

4 komentarze:

  1. Ciekawe ciekawostki ;D
    Twój blog jest rewelacyjny.
    Zapraszam na super opowiadanie o Liamie i Zaynie: www.history-of-teen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. yyyy takie średnie nie mój łep :/

    OdpowiedzUsuń
  3. super, znaczy szczerze ? wiedziałam to ale moje koleżanki mnie przepytywały z tego i same się sporo dowiedziały licze na kolejne posty :P zapraszam do mnie http://she-can-she-love-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń