czwartek, 26 lipca 2012

Ciekawostki

A teraz kilka ciekawostek :)

1. Fanka numer 1: Myślę, że powinieneś do mnie tweetnąć bo moja rybka miała właśnie zaparcie i umarła Fanka nr 2:to takie smutne Fanka nr 1: wiem, czuje jakby połowa mojej duszy umarła, kiedy ona umarła ..Fanka nr 2: Mój dziadek zabił moją rybkę przez przypadek, bo położył akwarium na piekarniku, kiedy był włączony.LOUIS : to taka smutna historia  położyłaś ją na talerzu z miską frytek ? Moja mama zawsze mi mówiła żeby nie marnować jedzenia... (hahahahahahaha ;D Ty Louis byś tak zrobił to do Cb podobne ;p )
2. Harry został (teraz, w tej chwili) podrapany, przez uradowane fanki.(biebacysko ;p)
3.  Psyhofanki podpaliły pod Zayna, gdy dowiedziały się, że Zayn jest z Perrie. (No rozumiem, że to trochę zabolało, no ale bez przesady LUDZIE ŻEBY DOM PODPALAĆ ?! najważniejsze jest chyba to, że są szczęśliwi )
4. Nazwa Harry'ego na Instagramie to "givememynameplease" ponieważ wszystkie możliwe nazwy z Harry'm Styles były zajęte. (hahaha...przyznać się teraz, która ma w swoim nicku  Harry Styles ?! ;p )
5. Liam ma tylko jedną nerkę, ponieważ Bóg nie mógł znaleźć miejsca na jego wielkie serce - Paul (ohhh Paul.....zgadzam się z Tb więcej niż w 100% ....normanlie super jesteś <3 )
6. Cześć dziewczyny które są piękne i o tym nie wiedzą. Głowy do góry, jesteście piękne! - Niall. (ohhh Nialluś...jak ja Cię kocham....)
7. Reporter: Jakie jest twoje ulubione Amerykańskie jedzenie? Niall: Lubię wszystko co jadalne. (no ba...hahaha..Niall jesteśmy dla siebie stworzeni ;p)
8. Przewiduje się że w 2013 roku One Direction będzie największym boysbandem w historii. ( o bosz...jestem taka dumna *___* )
9. Danielle:- One ? Liam:- Direction! Danielle: -No...one? Liam: -Thing ! Danielle: -No...one ? Liam: -Two..Danielle: -Yes !  Liam: -Three flick ! (hahaha Liam rozwaliłeś mnie ;D )
am dla Was jeszcze różne opisy foty itp o 1D ;D
Amazing ✔ Flawless ✔ Awesome ✔ Cool ✔ Talented ✔ Sexy ✔ Cute ✔ Beautiful ✔ Funny ✔ Sweet ✔ Lovable ✔ = One Direction
Girl+ 1 boyfriend = normal. Girl+ 2 boyfriends = slut. Girl+ 3 boyfriends = slut. Girl+4 boyfriends = slut. Girl+5 boyfriends = Directioner (zgadzam się ;D )




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz